Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Red Velvet







Top: Bershka
Skirt: Handmade 
Shoes: Bershka




Μπορεί όλοι μου οι συμφοιτητές να με κοροιδεύουν ρωτώντας με αν εκλεψα την αυλαία από το εθνικό (yes,they did) όμως για εμενα αυτό το χρώμα και αυτό το ύφασμα (βελούδο) είναι ο,τι καλύτερο συνέβη ποτέ. Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το μπορντό(πορφυρό) και το χρυσό. Μου θυμίζουν παλιά αρχοντικά, βασιλικές στολές και λίγο μεσαίωνα. 
Κι επειδή είμαι και λίγο περίεργη και ψάχνοντας μια τέτοια φούστα online δεν έβρισκα το χρώμα που μου αρέσει ακριβώς, έψαξα και βρήκα ύφασμα και είπα στην φίλη της μαμάς μου που ξέρει να μου τη φτιάξει! 
Επειδή είναι ήδη από μόνη της αρκετά επιβλητική (και λόγω μάκρους) προτίμησα να τη συνδιάσω με το πιο απλό μαύρο τοπάκι που είχα (αν και τώρα που το σκέφτομαι θα ήταν εξίσου ταιριαστή και με άσπρο) και φυσικά χρυσά δαχτυλίδια.



Photos: Alex Manos

3 σχόλια:

  1. I love the colour of your hair and the skirt, there is something amazing about it.
    www.thriftyandambitious.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Your hair is absolutely fantastic!! I love it :)
    Greece has always been one of my favourite countries, I hope I go back there soon :)
    I really like your blog & follow you on GFC now :)
    I really like your blog & follow you now on GFC :)
    Hugs & Kisses
    LIANA LAURIE

    ΑπάντησηΔιαγραφή