Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

In Bomber Jackets We Trust



Top: Bershka
Jacket: Bershka
Jeans: H&M
Shoes: C&G


Πρέπει να είχα μπανίσει ένα παρόμοιο bomber jacket τουλάχιστον απ'τον Νοέμβρη, πιο μοβ, κι όλο έλεγα να το πάρω, κι όλο δεν το έπαιρνα και τελικά δεν το ξαναβρήκα στα μαγαζιά και απογοητεύτηκα. Κι όμως. Ήταν όλα μέρος ενός σχεδίου για το καλό όλων μας (δηλαδή το δικό μου) έτσι ώστε να έρθει Μάιος (άργησε λίγο, βέβαια) και να βρω αυτό στο πιο τέλειο, αγαπημένο, υπέροχο μπορντό. Να πάρω λάθος νούμερο και σε αυτό και στο μπλουζάκι και να καταλήξω να πάω τρεις φορές στο μαγαζί για να το κάνω σωστά.
Ελαφρύ. Ανοιξιάτικο (τι εννοείς είναι σχεδόν καλοκαίρι;). Λίγο φάση αμερικάνικο κολέγιο (και καλά)-παρέα με το μπλουζάκι πάντα. 
Χαρά. Τσαχπινιά. Και μουσείο Ακρόπολης. 
Θα λιώσει πάνω μου μέχρι τα θερμόμετρα να δείξουν 35 βαθμούς.  

Υ/Γ: αυτό το άουτφιτ ήθελε λευκό αθλητικό κανονικά για να είναι σωστό αλλά ανακάλυψα ότι δεν έχω λευκά αθλητικά. Ή αθλητικά γενικότερα. Αλλά εσείς αν θέλετε μπορείτε να το φανταστείτε με κάτι τέτοιο
Ευχαριστώ.


Photos: Alex Manos





Μπακστέιτζ περίεργη φωτό του πόστ. Εγώ και στη σκιά ο πραγματικός μου εαυτός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου